Normes generals d'ús de la Biblioteca

No està permés:

• Fumar
    • Accedir a la biblioteca amb el telèfon mòbil connectat.
    • Introduïr menjar o beguda (excepte aigua).
    • Cridar, parlar en veu excessivament alta o fer renou que alteri la tranquil·litat necessària per a la lectura.
    • Moure mobiliari de lloc (cadires, taules…).
    • Fotocopiar llibres o revistes en la seva totalitat.
    • Traure obres de la Biblioteca sense passar previament pel Servei de préstec.
    • Maltractar cap be moble o immoble de la biblioteca.

Ademés, s’ha de tenir en compte:

• Respectar la normativa pròpia de cada Servei.
    • L’accés a les prestatgeries és lliure i està obert a qualsevol personal que desitje consultar obres a la mateixa Biblioteca o utilizar el Servei de préstec.
    • Respecta la col·locació dels materials a les prestatgeries, les obres consultades es poden deixar als carrets habilitats per a tal efecte.
    • Tenir en tot moment una actitut respetuosa cap al personal de la Biblioteca, cap a la resta d’usuaris i cap al fons i les instal·lacions.
    • Mantenir una conducta tolerant, educada i higiènica.
    • El personal podrà demanar a qui no respecti les normes que abandone les instal·lacions de manera temporal o definitiva.

Reclamacions i suggeriments

La biblioteca posa a disposició dels seus usuaris un imprés de suggeriments i reclamacions que es pot sol·licitar a qualsevol taulell de la bilioteca, així mateix també es poden comunicar a través de la bústia del lector.

dissabte, 04 maig 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"