Renovacions i reserves des de casa

Per a renovar, reservar o conèixer l'estat de les vostres reserves, no és necessari que us desplaceu fins a la biblioteca, podeu fer-ho a través d'Internet.

Heu de tenir en compte:

Renovacions:

• Els documents sols es poden renovar 1 vegada.
    • Els audiovisuals no es poden renovar.
    • Si no us apareix l'opció de renovar es degut a què el document està reservat per un altre usuari o perquè la data de préstec està sobrepassada.

Reserves:

• Sols poden reservar-se els documents que estan prestats.
    • Es poden realitzar com a màxim 3 reserves per usuari.

Com renovar i conèixer l'estat de les reserves a través d'Internet?

Per a fer-ho heu de:

• Entrar al Catàleg.
    • Identificar-vos com a usuaris introduint el vostre codi d'usuari i contrasenya.
  • Prémer el botó Connectar.
  • Clicar a l'enllaç La meva biblioteca des d'on podreu veure els documents que teniu en préstec, renovar-los, reservar documents, consultar les teves dades personals, canviar la contrasenya.
  • Seleccionar el material que voleu renovar i prémer Renovar.

Com reservar des de casa?

És possible reservar una obra que ja estigui prestada a un altre usuari. Per a reservar és necessari seguir les següents passes:

• Entrar al Catàleg.
    • Cercar al catàleg el document que us interessa.
    • A la fitxa que us sortirà, clicar a la pestanya Exemplars on es notifica la data fins a la qual està prestada l’obra.
    • Prémer el botó Reservar, marcar la casella en blanc del que voleu reservar i acceptar.

A l'apartat La meva biblioteca podreu veure les obres que teniu reservades així com esborrar-les en cas que no us interessen.

Com identificar-vos com usuaris?

Per a identificar-vos com a usuaris heu d'introduir el vostre codi d'usuari i contrasenya.

• Codi d'usuari: és el que figura a la targeta de la biblioteca.
    • Contrasenya: consisteix en la vostra data de naixement en 6 dígits. Exemple: si vas néixer el 12 de maig de 1984, la contrasenya serà 120584.

També poder demanar una renovació d'un préstec o una reserva telefonant al 971 17 60 30 (en horari d'atenció al públic).

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

divendres, 19 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"