Visites guiades

La biblioteca organitza visites guiades per adults, dirigides a associacions, grups i en general a totes aquelles persones interessades en conèixer les instal·lacions, materials i serveis que oferim. Les visites permeten aprofundir en els serveis i seccions de la biblioteca i s’indica com fer un ús adequat i racional dels recursos de la biblioteca: organització del fons, recerca d’informació a través del catàleg, renovacions i reserves, la forma d’entrar a la web de la biblioteca...

El format i contingut de la visita s’adaptarà, en la mesura de les nostres possibilitats, a les necessitats del grup visitant.

Si necessitau concertar una visita  podeu omplir aquest formulari en línia.

Per el cas de les visites escolars us demanam que  concerteu data y hora directament amb la nostra secció infantil, telèfon (971 17 60 30 ext. 63297)

FacebookTwitterRSS FeedPinterest
divendres, 26 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"