Préstec d'E-readers

La Biblioteca Pública de Palma Can Sales participa, des de febrer de 2011, en un programa de la Direcció General del Llibre, Arxius i Biblioteques del Ministeri de Cultura, la finalitat del qual és introduir el llibre electrònic a les Biblioteques Públiques. Es pretén apropar als usuaris a les noves tecnologies facilitant l'accés a dispositius per a la lectura de llibres electrònics com a mitjà per a contribuir al desenvolupament de la Societat de la Informació i del Coneixement des de la Biblioteca Pública.

Política de préstec

Tipus d’exemplar

Màxim d’unitats

Període de préstec

Sanció

E-Readers

30 dies no renovables

1 dia de sanció per cada dia de retard i obra

Normes de préstec

E-Reader NormasPer a treure en préstec un d’aquests dispositius, és necessari conèixer i acceptar les normes a què es troben subjectes.

Tríptic informatiu

E Readers Trptico

Aquí podeu trobar unes senzilles instruccions per a manejar-lo. D'aquesta manera, aquells que estiguin menys familiaritzats amb els dispositius electrònics podran aprendre’n l’ús bàsic sense problemes.

Títols disponibles en l'e-reader

E Readers TttulosLlistat dels llibres electrònics que inclou el dispositiu. Aquests continguts s’aniran actualitzant.

Imprés de sol·licitud

dijous, 18 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"