Préstec interbibliotecari

El préstec interbibliotecari és un servei mitjançant el qual la biblioteca pública cerca i sol·licita a altres biblioteques aquells documents que l'usuari no troba als fons del centre. Per fer-ne ús és necessària la targeta d’usuari.

Política de préstec

Tipus d’exemplar

Màxim d’unitats

Període de préstec

Llibres prestables

Consulta en sala, 30 dies no renovables

Altres tipus de material

Consultar amb la biblioteca dipositària

Préstec interbibliotecari per a usuaris particulars

Condicions generals

• Pot sol·licitar aquest servei qualsevol usuari de la Biblioteca pública de palma que presenti la targeta d´usuari.
    • El màxim de peticions al mateix temps són dos.
    • Cal emplenar una sol·licitud per cada petició ja sigui personalment a la segona planta (Investigadors) o bé fer-lo a través del formulari electrònic.
    • No es tramitaran les sol·licituds de documents que estiguin en el catàleg de la biblioteca.
    • La consulta d'originals serà sempre en sala, llevat que la biblioteca subministradora permeti el préstec a domicili.
    • Sempre es recollirà l'obra i es tornarà al taulell de la la sala d´investigadors (2ª planta).
    • La durada del préstec normalment serà de 30 dies, amb possibilitat d'una renovació si l'autoritza la biblioteca subministradora.
    • El nostre servei és gratuït, llevat que la biblioteca subministradora tingui taxes per ell, en aquest cas l'usuari/a haurà d´abonar en el moment de realitzar la primera consulta del document o retirar les còpies. Actualment, les biblioteques pertanyents a REBIUN i la Biblioteca Nacional cobren 8 € per préstec d'original, per lots de fotocòpies d'1 a 40 pàgines REBIUN cobra 5 €, i la Biblioteca Nacional té les seves pròpies taxes.

Préstec interbibliotecari per a biblioteques

Condicions generals

• Pot sol·licitar aquest servei qualsevol biblioteca o centre d´informació.
    • El màxim de peticions al mateix temps són dos.
    • Cal emplenar una sol·licitud per cada petició a través del formulari electrònic o correu electrònic.
    • No es faràn cópies que superin les 20 pàgines.
    • La consulta d'originals serà sempre en sala, llevat de determinats exemplars que puguin prestar-se a domicili.
    • La durada del préstec serà de 15-30 dies amb possibilitat de renovació, segons els materials sol·licitats.

Tarifes

• Sense cost si existeix acord de gratuitat entre centres.
    • En altres casos aplicant les tarifes REBIUN i les taxes establertes per la Comunitat Autònoma.

Imprés de sol·licitud

Formulari electrònic

FacebookTwitterRSS FeedPinterest
dimarts, 16 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"