Clubs de lectura

La Biblioteca Pública de Palma compta amb vuit clubs de lectura per a adults, un infantil i un altre júnior que s'han anat desenvolupant amb gran satisfacció tant pels usuaris com del personal que participa en aquesta iniciativa. Cada club, conduït per un expert, es reuneix en sessions mensuals, quinzenals o setmanals d'una durada aproximada d'una hora i mitja on els lectors disposen de diversos materials de suport. Les sessions s'inicien el mes d'octubre i finalitzen el mes de juny.

Todos club

- Fomentar l'hàbit de la lectura i el diàleg.

- Oferir noves possibilitats per al temps lliure.

- Promoure l'ús de la biblioteca i donar-la a conèixer com a equipament cultural.

- Crear un punt de trobada per a persones interessades en la lectura.

- Donar a conèixer entorns socials i culturals diferents del nostre.

- Proposar una guia bàsica de lectures.

- Afavorir un acostament crític als diferents gèneres literaris.

Funcionament

L'activitat dels clubs consisteix en la lectura d'una obra literària i el posterior comentari de la mateixa amb els altres membres del grup.

Les reunions tenen periodicitat setmanal, quinzenal o mensual.

La durada de les reuníones és d'una hora i mitja aproximadament.

Les lectures es fan a casa.

Es marcarà un nombre de pàgines a la setmana.

Els comentaris i debats es mantindran dins del nombre de pàgines assenyalat. Les persones que no hagin llegit tot l'assenyalat també podran participar i posar-se al dia.

El coordinador/a del club serà el moderador de les reunions i el que controli el temps de participació.

El club està sempre obert a noves incorporacions fins a un màxim de 20 persones.

Segueix-nos en el instragram dels clubs de lectura

Per a ser membre d'un club de lectura cal fer inscripció prèvia.

La inscripció s'obre el mes de setembre i pot realitzar-se al taulell de la biblioteca, per telèfon (971176030) o per e-mail (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

La inscripció és gratuïta.

Una vegada formalitzada la inscripció ens posarem en contacte amb tu per a la primera trobada.

CLUBS DE LECTURA PER ADULTS

L'activitat, dirigida als usuaris adults de la biblioteca, comença la seva marxa l'any 2007 i actualment funcionen els següents clubs de lectura per a adults:

Perfil clubClub de lectura dels dimecres

Moderat per Mª José García Mulas. Dimecres, 18.30 h. Quinzenal. Lloc: Sala d'Actes (comença 2 d'octubre)

Consultar la programació de lectures 2019-2020

Club de lectura autònom

Moderat per Isabel Arroyo, col·laboradora. Dimecres, 18.00 h. Setmanal. Lloc: Planta -1 (comença 18 de setembre)

Club de lectura dels dijous

Moderat per Laly Ruiz, col·laboradora. Dijous, 19.00 h. Quinzenal. lloc: Sala d'actes (comença 10 d'octubre)

Club de lectura dels divendres

Moderat per Ramona Pérez, col·laboradora. Divendres, 10.30 h. Quinzenal

Club de lectura intergeneracional