Ordinadors d'ús públic i Internet

La utilització del servei d'Internet i l'ús dels ordinadors queda supeditada a l'autorització dels pares, mares o tutors legals que es realitza en el moment de complimentar la sol·licitud de targeta d'usuari infantil.

Ordinadors

• Presentació de la targeta d'usuari al mostrador de préstec acompanyada del CD/CD-ROM que es vol emprar.
    • Reserva del lloc al mostrador de sala infantil.
    • Temps màxim de connexió de 30 minuts per usuari i dia amb un màxim de 3 sessions a la setmana.
    • Els CD-ROM / CD que es poden emprar als ordinadors són els que es troben dins de la sala infantil juvenil, excepte les pel·lícules en DVD.
    • Per cada ordinador es permetrà únicament una persona.

• Presentació de la targeta d'usuari al taulell.
    • Reserva del lloc en el mostrador de la sala infantil.

Observacions

• Extraviament o deterioració del document: l'usuari haurà de reposar el document deteriorat, en cas contrari es procedirà a la invalidació de la targeta.
    • L'usuari es compromet a fer un bon ús de l'equip informàtic de la biblioteca.

dissabte, 04 maig 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"