Consulta i referència

Consulta

La biblioteca ofereix una col·lecció d'obres de consulta i referència (diccionaris, enciclopèdies, manuals, bibliografies, repertoris, anuaris, catàlegs,etc.) i molt més.

Sala de lectura

El fons està ordenat pel sistema de  Classificació Decimal Universal (CDU), en prestatgeries de lliure accés. Només es poden consultar a la sala, excepte algunes obres que es poden prestar en caps de setmana. Aquest fons es troba a la 2ª planta.

Sala d´investigadors

Les obres de fons antic (incunables, manuscrits, cantorals, etc.) i el fons hemerogràfic de caràcter retrospectiu, així com publicacions oficials, és poden consultar a la sala d'investigadors.

Servei d´informació bibliogràfica i referència

El Servei d'Informació bibliogràfica i referència atén tant les consultes d'usuaris presencials preferentment a la sala d'investigadors , com virtuals:

1. Per telèfon.
2. A través de la bústia del lector.
3. A través del servei Pregunta'ns.

Amb aquest servei formam als nostres usuaris en l'accés i ús dels recursos de la biblioteca, i l'orientam sobre com trobar més informació en altres institucions o a través d'Internet. Les consultes poden ser:

1. De caràcter general sobre la Biblioteca i els seus serveis.
  2. De caràcter especialitzat, recerques bibliogràfiques sobre qualsevol matèria, per a les quals s'ha de recórrer preferentment al personal de la Sala de Referència i Investigació (Planta 2), on es troba ubicada la col·lecció de referència.
  3. Informació a la comunitat-Informació local.

Base de dades jurídica Aranzadi

Es tracta d´una Base de dades de legislació i jurisprudència espanyola amb actualització diària. Elaborada amb continguts de l'editorial Aranzadi. Inclou un apartat de legislació consolidada que recull de cada àmbit la legislació vigent, un apartat d'informació d'iniciatives legislatives, bibliografia i notícies jurídiques.  podreu consultar la legislació vigent, tant estatal com europea i autonómica. Demana les claus al taulell de la segona planta.

Pregunta´ns les biblioteques responen

Vostè pregunti, les biblioteques responen és un servei d’atenció de consultes i peticions d’informació a través d’Internet. Està destinat a tot tipus de preguntes, consultes i peticions d’informació, tant de caràcter pràctic, com de tipus bibliogràfic o cultural, o d’índole general; i sobre totes les matèries, en totes les llengües de l’Estat espanyol.

Formula la teva pregunta aqui.

pregunteu cat

dissabte, 27 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"