Què t'oferim?

A la Sala Infantil podem ajudar-te a trobar tot el que cerques: un llibre, una pel·lícula, informació sobre alguna obra en concret, etc. Si la tenim a la biblioteca, estarem encantats de dir-te on es troba exactament i, si no la tinguéssim, farem el possible per aconseguir-la. Però, a més podràs:

Llegir, escoltar música, veure pel·lícules

Podràs agafar qualsevol llibre o revista de les prestatgeries per llegir en silenci o en veu baixa, estan a la teva disposició i pots utilitzar-los lliurement mentre estiguis a la biblioteca. Per mantenir la biblioteca ordenada, et demanam que no col·loquis els llibres a les prestatgeries, sinó que els deixis damunt de les taules perquè els bibliotecaris els ordenin.

M'ho porto a casa

Podràs endur-te a casa llibres, pel·lícules, música o revistes per consultar-ho més tranquil·lament. El que no podràs endur-te són les obres de consulta i certs llibres encunyats i despegables, amb teixell groc, els últims nombres de les revistes, amb el rètol Últim nombre exclòs de préstec.

Per treure documents en préstec, necessites presentar-los all mostrador juntament amb el carnet d'usuari. Per retornar-los, cal presentar-los al mostrador i esperar que es comuniqui que la devolució és correcta. També haureu d'esperar el vostre torn i no deixar els documents en el mostrador.

Podràs portar-te un total:

• 7 llibres per un període de 15 dies renovable per 15 dies més.
      • 3 revistes per un període de 7 dies renovable per 7 dies més.
      • 3 audiovisuals (pel·lícules, música i/o videojocs) per a un període de 15 dies no renovable.

Consulta ací com treure't el carnet.

Els teus pares o tutors han de saber que són lliures i responsables de l'elecció dels documents per a vosaltres. La biblioteca no es responsabilitza dels danys ocasionats per l'ús dels documents.

Navegar per Internet

Podràs navegar per Internet i cercar informació, jugar, fer treballs... per a això necessitaràs que els teus pares o tutors t'autoritzen. Si accedeixes per primera vegada has de demanar l'alta del servei en el mostrador amb el carnet d'usuari i després podràs accedir quan vulguis amb el teu codi d'usuari i contrasenya. Tindràs 1 hora per dia per navegar.

Informar-te

Apropa't al mostrador i pregunta qualsevol dubte o informació que necessitis: informació sobre la teva ciutat, sobre el teu cantant favorit... T'ajudarem utilitzant els recursos de la biblioteca o be t'orientarem amb recursos externs.

T'ensenyem a utilitzar el catàleg automatitzat (OPAC) i a cercar vosaltres tots sols!.

Activitats

Cada mes preparem per a vosaltres tot un seguit d'activitats perquè gaudiu amb nosaltres:

• Et contem un conte, de vegades organitzat pels bibliotecaris i altres en col·laboració amb professionals, papàs i mamàs que s'animen... sempre molt divertits.
      • Preparam tallers d'iniciació a la biblioteca en col·laboració amb els col·legis.
      • Organitzam concursos de dibuix, literàris i de disfresses.
      • Preparam activitats variades i divertides: jocs, pintura...
      • Llegim i comentem amb tú al nostra club de lectura.

Si vols conèixer totes les activitats que es realitzen consulta nostra agenda.

Diferents espais

La Sala compta amb diferents espais. La bebeteca per als bebès, de 0 a 3 anys, perquè puguin iniciar-se al món de la lectura i el llibre jugant. Aquest espai ho compartiran amb els nostres prelectors (fins a 5 anys), devent els més majors respectar el material dels més nins, sempre sota la cura dels seus papis.

La part infantil dirigida a nins de 6 a 13 anys i la part juvenil, dirigida a joves de 14 a 17 anys.
També trobareu un espai destinat a pares i educadors.

En definitiva, volem que participeu amb nosaltres, que formeu part de la biblioteca i que ens ajudeu a convertir-la en un lloc on gaudir i passar-ho bé amb els llibres, la música... sempre mantenint l'ordre i respectant-nos els uns als altres.

dissabte, 27 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"