Ús de les col·leccions de la Biblioteca

Els materials situats a la planta semisoterrani, planta baixa, primera i sala de lectura són de lliure accés i l’usuari els pot consultar lliurement. Una vegada consultats s’hauran de deixar als carros habilitats per a tal efecte, per a què el personal de la biblioteca els pugui reordenar al seu lloc.

Els usuaris han de cuidar el material de la bibliotecade la biblioteca per a què pugui ser gaudit per tots, per tant:

No està permès:

• Escriure, pintar, doblegar, rompre ni fer malbé de cap manera els llibres ni cap dels documents de la biblioteca.
    • Emplenar els mots encreuats o passatemps dels diaris o revistes ni arrabassar fulls, ni parts d’aquestes.
    • Consultar els diaris i revistes fora de la secció de l´hemeroteca.
    • En cas de fer malbé alguna publicació l’usuari l’haurà de reposar per un d’igual o abonar l’import de la mateixa.

Els documents amb teixell blanc són documents prestables i l’usuari els pot traure en préstec prèvia presentació de la targeta d’usuari als mostradors de préstec. Estan subjectes a una Normativa específica.

Els documents amb teixell groc són de consulta en sala i figuren al catàleg com a “No prestables”.

dissabte, 27 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"