Donatius

La Biblioteca Pública de Palma “Can Sales” agraeix els donatius de llibres i de materials audiovisuals que des dels seus inicis han contribuït a enriquir el nostre patrimoni bibliogràfic.
Detallam a continuació els criteris que són d’aplicació:

Quins donatius ens interessen especialment?

• Llibres antics (anteriors a 1958)
    • Llibres moderns de temàtica general dels quals no disposem

Quins donatius no ens interessen?

• Llibres en mal estat (enquadernació deteriorada, subratllat, amb anotacions, amb pàgines groguenques o trencadisses, etc.) llevat que siguin antics (anteriors a 1958) o d’un especial valor.
    • Llibres de text
    • VHS

Quines passes s'han de seguir per realitzar un donatiu?

• Fer una relació de les obres que voleu donar.
    • Comprovar en el Catàleg general si ja disposam de les obres. En aquest cas, no s'acceptaran.
    • Contactar amb la Biblioteca mitjançant correu electrònic, o per telèfon (971 17 60 30) per especificar la quantitat d'obres i concretar la data de recepció dels donatius.
    • Realitzar l'enviament o dur directament els documents a la següent adreça:

Biblioteca Pública de Palma

Plaça de la Porta de Santa Catalina, 24

07012 Palma (Illes Balears)

Només acceptarem els donatius que compleixin els criteris enumerats en aquest document. La Biblioteca es reserva el dret de decidir quines obres s'incorporaran a la seva col·lecció.

Les obres que s'incorporin es convertiran en propietat de la Biblioteca Pública i rebran el mateix tractament documental que la resta de la col·lecció pel que fa als criteris de la seva permanència.

divendres, 19 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"