Normes generals

La sala està dirigida a infants i joves entre 0 i 17 anys. Per això l'espai, el mobiliari i els fons estan especialment distribuïts per a diferents grups d'edat: els prelectors, de 6 a 8 anys, de 9 a 11 anys, de 12 a 14 i a partir de 15 anys.

Les normes de la Sala Infantil i Juvenil han estat redactades amb l'objectiu de donar el millor servei possible a tots els usuaris. Són l'expressió dels drets i deures dels usuaris i una guia d'actuació per al personal de la biblioteca.

• Els usuaris han de portar la targeta d'usuari per accedir als serveis. La targeta d'usuari:
        • És personal i intransferible.
        • És obligatori per accedir als serveis bibliotecaris.
    • Els infants petits han d'anar sempre acompanyats d'un adult.
    • S'ha de respectar a la resta dels usuaris mantenint una conducta tolerant, educada i higiènica. No està permès:
        • Accedir a la biblioteca amb el telèfon mòbil connectat.
        • Cridar, parlar en veu excessivament alta o fer renou que alteri la tranquil·litat necessària per a la lectura.
        • Fumar ni prendre cap aliment o beguda.
    • S'ha de cuidar el material de la biblioteca per que pugui ser gaudit per tots. No està permès:
        • Escriure, pintar, doblegar, rompre ni fer malbé de cap manera els llibres ni cap dels documents de la biblioteca.
        • Maltractar cap be moble o immoble de la biblioteca.

L'ús dels serveis de la biblioteca implica l'acceptació d'aquestes normes. Amb caràcter general a la Sala Infantil-Juvenil s'han de tenir en compte i respectar la normativa general d'ús de la Biblioteca.

dimecres, 24 abril 2024 . Biblioteca Pública de Palma "Can Sales"